საქონლის მიწოდების პირობები და ვადები
- კომპანიას (ი.მ. თეონა ღვინაშვილი, ს.კ. 13001045156, მის.: ქ. თბილისი, ჯავახეთის ქ. N142) პროდუქციის გადაცემის ვალდებულება წარმოეშვება მომხმარებლის მიერ შეკვეთის გაფორმებისა და ღირებულების გადახდის შემდეგ;
- შეკვეთის გაფორმებისას მომხმარებელი ირჩევს შეკვეთის მიწოდების დეტალებს და აფიქსირებს მას შეკვეთის განთავსებით.
- მომხმარებლის მიერ შეძენილი ნივთის მიწოდება შესაძლებელია მთელი საქართველოს მაშტაბით. ქალაქ თბილისში მიწოდების ვადა შეადგენს 3 (სამი) სამუშაო დღეს. ყველა სხვა ქალაქში და ადგილას მიწოდების ვადა შეადგენს 10 (ათი) სამუშაო დღეს.
- კომპანია საკურიერო მომსახურების გამოყენებით ან პირადად უზრუნველყოფს პროდუქციის მიწოდებას ქალაქ თბილსში, ხოლო საქართველოს მასშტაბით, სხვა ადგილზე მიწოდება მოხდება საქართველოს ფოსტის მომსახურების გამოყენებით. მომხმარებლის მიერ მითითებულ მისამართზე. მიწოდების ვადები და ღირებულება განისაზღვრება შემდეგნაირად:
– ქ. თბილისის ტერიტორიაზე მიწოდების ვადა განისაზღვრება 3 (სამი) სამუშაო დღე, 1 შეკვეთის მიწოდების ღირებულება შეადგენს 5 (ხუთი) ლარს.
– ქ. თბილისის გარდა სხვა ყველა სხვა მისამართზე შეკვეთის მიწოდების ვადა განისაზღვრება 10 (ათი) სამუშაო დღიე, 1 შეკვეთის მიწოდების ღირებულება შეადგენს 15 (თხუთმეტი) ლარს. - მიწოდების დროსთან დაკავშირებით, მომხმარებელს წინასწარ უკავშირდება კურიერი ან/და ოპერატორი და უთანხმდება მიტანის კონკრეტულ დროზე. იმ შემთხვევაში, თუკი შეთანხმებულ დროს მომხმარებელი კურიერს არ დახვდება მითითებულ მისამართზე, მაშინ ყოველი მომდევნო ჩაბარების მცდელობა წინასწარ ეცნობება მომხმარებელს, ამასთან მომხმარებელი აანაზღაურებს დამატებითი საკურიერო მომსახურების საფასურს (ასეთი დამატებითი ხარჯების წარმოშობის შემთხვევაში მომხმარებელს წინასწარ ეცნობება).
- მომხმარებელი პასუხისმგებელია მის მიერ სწორი მისამართის მითითებაზე. თუ მომხმარებელი მიუთითებს არასწორ მისამართს და, შესაბამისად, კურიერი მიწოდებას განახორციელებს არასწორ მისამართზე, მომხმარებელს დაეკისრება, სწორ მისამართზე მიტანის ხარჯების გადახდის ვალდებულება (ასეთი დამატებითი ხარჯების წარმოშობის შემთხვევაში მომხმარებელს წინასწარ ეცნობება) .
- თუ შეძენილი ნივთის მყიდველისათვის ჩაბარება წარუმატებელი აღმოჩნდება მომხმარებელი უფლებამოსილია მოითხოვოს შეკვეთის განმეორებით გაგზავნა საკუთარი ხარჯით. განმეორებით გაგზავნილი პროდუქციის ჩაუბარებლობის შემთხვევაში შეკვეთა გაუქმდება, ხოლო მყიდველს დაუბრუნდება მის მიერ გადახდილი თანხა მიწოდების ხარჯების გამოკლებით.
- შეკვეთა დასრულებულად ითვლება ნივთის მომხმარებლისთვის ჩაბარებისთანავე.
- მომხმარებელი ვალდებულია, შეკვეთის მიღებისას მოახდინოს მიწოდებული პროდუქციის შემოწმება და ვიზუალური ნაკლის არსებობის შემთხვევაში დაუყოვნებლივ დააფიქსიროს პრეტენზია კომპანიასთან.
იმ შემთხვევაში, თუკი კომპანია არასწორ პროდუქტს გაუგზავნის მომხმარებელს, მაშინ კომპანია ვალდებულია საკუთარი ხარჯით მიაწოდოს მომხმარებელს შეკვეთილი პროდუქცია და აანაზღაუროს მიწოდების ხარჯი. - იმ შემთხვევაში, თუკი მომხმარებელი შეცდება პროდუქციის შეკვეთაში, მაშინ მომხმარებელი ვალდებულია დამატებით გადაიხადოს განმეორებითი ტრანსპორტირების ღირებულება. გადასახდელი თანხა ასევე შეიცვლება იმ პროდუქციის ღირებულებათა სხვაობის მიხედვით, რომელიც მომხმარებელმა შეუკვეთა და რომლის შეკვეთაც მომხმარებელს სურდა.
- მომხმარებლის მოთხოვნის შემთხვევაში კომპანია ვალდებულია გადასცეს შეკვეთასთან დაკავშირებული ყველა საბუთი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
მისამართი
Email
Phone 